Адреса та телефон центру обслуговування споживачів ТОВ «КАДОГАН УКРАЇНА»:
01033, м. Київ, вулиця ЖИЛЯНСЬКА, будинок 48/50А, 8-ИЙ ПОВЕРХ
Phone: +380 (98) 9808881
Електронна пошта для прийому електронних повідомлень споживачів:
Режим роботи: пн.-пт. з 09:00 до 18:00, перерва на обід з 13:00 до 14:00, сб.-нд. вихідні.
Споживач може подати звернення/скаргу/претензію до ТОВ «КАДОГАН УКРАЇНА» наступним чином:
- надіслати поштою на адресу: 01033, м. Київ, вулиця ЖИЛЯНСЬКА, будинок 48/50А, 8-ИЙ ПОВЕРХ,
- надіслати лист на електронну адресу: [email protected]
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії, обов’язкові реквізити:
- Для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса. Для споживача- юридичної особи, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.
- Зміст порушеного питання у зверненні/скарзі/пропозиції.
- Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення/скарга/претензія розглядається Товариством протягом строків, визначених чинним законодавством України.
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів
Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування та швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці
- Строк подачі інформації: негайно
- Кому подається інформація: для працівників - безпосередньому керівнику працівника або іншій уповноваженій особі на підприємстві. Для споживачів – ТОВ «КАДОГАН УКРАЇНА».
- Порядок дій: у випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно, перш за все самому, тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна від- стань становить не менше 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про подію через засоби зв`язку або безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів - ТОВ «КАДОГАН УКРАЇНА» за телефоном: +380 (98) 9808881.
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію, яка становить загрозу електробезпеці
- Строк подачі інформації: негайно.
- Кому подається інформація: у разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. (тел.: 101) та ТОВ «КАДОГАН УКРАЇНА» за телефоном: +380 (98) 9808881
- Порядок дій: керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеці необхідно зателефонувати за номером телефону +380 (98) 9808881 або надіслати листа електронною поштою на адресу: [email protected] в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеці».